FAKTA & SPØRSMÅL

HVA KOSTER FRAKT, OG HVA ER LEVERINGSTIDEN?
🇪🇺 Europe: Gratis frakt på ordre over 2500 kr. (250€)
  • Pris under 2500 kr. er 190 kr. For DHL express levering. 3-5 dager. 
🇳🇴 Norway:  Gratis frakt på ordre over 3000 kr. Pris under 3000 kr. 
  • Brev - 59 kr. 
  • Standard frakt - 149 kr. (2-5 dager)
  • Hjemlevering - 199 kr. (2-4 dager)
  • Bedriftpakke - 249 kr. (1-3 dager) (Gratis på ordre over 5000kr)
🇬🇧 UK+🌍 Rest of the world: Beklager vi leverer kun til Skandinavia og Europa for øyeblikket. Send oss en mail om du har et sterkt ønske om å bestille fra et land som ikke er på listen vår.
KOMMER DET SKATTER OG AVGIFTER I TILLEGG?
  • Våre priser vises eks mva. og når du kommer til kassen legges disse til. Dette da Lash Look primært selger til bedrifter, og da er det mer vesentlig å se prisene eks. mva. Det kommer INGEN toll ved siden av.
HVILKEN VALUTA HANDLER MAN I?
  • Lash Look har sine røtter i Norge og vi må ta betalt i Norske kroner (NOK) Dersom du handler fra utlandet kan du vise prisene i SEK, DKK og EUR, men du vil bli belastet i NOK så valutaen vil varier noe. Dette har ingen ting å si for regnskap, bank eller pris. 
HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?
  • Ordre sendes samme dag om den blir bestilt før 11:30 (am) Hvor lang tid det tar med frakt avhenger av hvor du bor og om du har lagt inn riktig adresse og navn. Posten leverer og sender kun i ukedager. Så om det bestilles ila. en helg blir det sendt med posten førstkommende mandag.

HVILKE BETALINGSMETODER TILBYR LASHLOOK?
  • Kortbetaling (nets) : Dersom du velger NETS kan du trygt metale med kort.
  • Faktura BEDRIFT (nets): Dersom du sørger for å skrive inn ditt bedrift navn og org.nummer kan du velge NETS og deretter blir du sendt videre til en side hvor du kan velge Afterpay 30 dager bedrift. Da sendes fakturaen til din e-post.
  • Faktura privat (nets): Velg NETS og dertter afterpay 14 dager. Detter er en løsning som krever personnummer og du får ikke spesifisert firmanavn på faktura. Du kan få firmanavn spesifisert på ordrebekreftelse.
  • VIPPS (nets): Velg nets, og gå videre til betaling med vipps.
  • Klarna: 14 dager eller slutten av mnd. Dette er en løsning som krever personnummer og du får ikke spesifisert firmanavn på faktura.
HVOR FINNER JEG FAKTURA ELLER KVITTERING I ETTERTID?
Om du trykker (HER) kan du laste ned kvitteringer for alle dine kjøp hos Lash Look. Dersom du har valgt betaling med kort eller vipps er denne nok for ditt regnskap. Om du har valgt klarna eller afterpay må du logge inn på deres portaler og finne tilhørende faktura fra dem i tillegg. 
  • Gå til Klarna sin portal ved å trykke (HER) Kontakt tlf: +47 21018991
  • Gå til Afterpay sin portal ved å trykke (HER) Kontakt tlf: +47 22878930
  • Dersom du er trukket dobbelt med kort kontakt nets på tlf: +47 81500585

HVORDAN BESTILLER JEG?
Alle ordre hos Lash Look gjøres av kunden selv i nettbutikken, vi tar ikke i mot manuelle bestillinger. Legg ønskede produkter i handlekurven, husk at prisen du ser er eks. mva. og at deresom du handler i Norge blir dette lagt til i siste steg av bestillingen, dersom du handler fra utlandet vil du bli etterfakturert for VAT i ditt eget land. 
HVEM KONTAKTER JEG OM JEG LURER PÅ NOE MED MIN ORDRE?
Dersom du har spørsmål kan du kontakt oss på følgende måter:
  • 📞 Tel: +47 22120042 (man-fre 10:00-15:00) Vi prater Norsk, Svensk og Engelsk.
  • 📩 Mail: webshop@lashlook.no
  • 🏢 Besøk oss: Huitfeldtsgate 19, 0253 oslo. Lager utsiden, Academy ring på nr.11 i hovedinngangen. Vi har dessverre ikke butikk og utsalg på stedet, men du kan hente varene dine her om du bestiller. Viktig å vetne til du får beskjed om at den er klar.
KAN JEG AVBESTILLE, ENDRE ELLER RETURNERE MIN ORDRE?
Du må ta kontakt om du ønsker noe av dette, men alt er mulig.
  • Om bestillingen ikke er sendt kan den avbestilles.
  • Dersom du vil legge til noe i din ordre og den ikke er sendt enda. Da kan du lage en ny ordre, hvor du velger å hente produktene hos oss. Og noterer hvilken ordre varene skal sendes med. Ring oss gjerne for å forsikre deg om at de sendes sammen. Er dette sent på kvelden, send oss en mail.
  • Du kan refundere varene innen 14 dager og få pengene tilbake. Da må du elv betale for frakt, og vi tar ikke i mot varer som har brutt forsegling eller er skadet.
  • Dersom du ikke er fornøyd med varen/e, ta kontakt og vi finner en løsning! Vi har alltid fornøyd-garanti.
TILBAKE TIL TOPPEN